آبان ۲۳، ۱۳۸۹

مزیتی که من نسبت به خیلی ها دارم اینه که 6 ماه حبس تعلیقی دارم
یعنی جایی برای رفتن

۱۲ نظر:

دريمر گفت...

من توام؟ تو منی؟ یا چی؟

محـمد گفت...

وردار همه اش مال تو! ;)

سوژه. گفت...

نگاه كاملا جديد و متفاوتي يه اين قصه كردي.

همزاد گفت...

جالبه من جایی ندارم برای رفتن. اما خب خودمونیم جای تو رو به راحتی میشه به دست آورد. تازه6 ماه رو بعلاوه کن بامورد جدیدت

محـمد گفت...

مورد جديد؟

ریحانه گفت...

سلام
خیلی خوب می نویسی واقعا لذت بردم
یه جورایی یه حس خوبی رو به آدم منتقل می کنی
دیوونه عالی می نویسی

محـمد گفت...

سلام. مرسی ریحانه :)

دون ژوان گفت...

هه! دلخوشی!

نقش خیال گفت...

be in migam hamishe nimeye por livan ro didan!

VICTOR گفت...

با اون چهار تا کلمه آخرت خیلی حال کردم

ریحانه گفت...

واقعا واقعا وقتی بر چسبهای این 161 روز رو می خونم نمی تونم جلوی اشکم رو بگیرم و یه جورایی از همه چیز این دنیا متنفر می شمو نا امید

محـمد گفت...

ریحانه... ریحانه ی عزیز